Garmin server down

Vážení zákazníci,

společnost Garmin se od čtvrtka 23/07/2020 potýká s rozsáhlým výpadkem svých služeb. Rádi bychom Vás ubezpečili, že na funkci přístrojů nemá tento stav žádný vliv. Zároveň připojujeme několik praktických informací, které Vás, jakožto koncové uživatele, mohou zajímají nejvíce.

Především: můžete i nadále využívat veškerá svá zařízení Garmin jako doposud. Problém se v žádném případě netýká příjmu GPS signálu.

Nefunkčnost serverů je bezprostředně svázána se službami, které mohou být využívány v konkrétním zařízení, a které Garmin poskytuje. Konkrétně tak aktuálně (25/07/2020):

- není možné registrovat jakékoliv produkty Garmin, ať již prostřednictvím PC/Mac aplikace Garmin Express nebo přes mobilní telefon a využívat aplikace Garmin Smartphone Link (automobilové navigace), Garmin Connect (fitness a outdoorové přístroje), Garmin Golf (golfové hodinky a přístroje) či ActiveCaptain (námořní navigace)Garmin outage

- nejsou dostupné LIVE služby, což znamená, že nefungují služby LIVE Track a Group Track, stahování IQ Connect aplikací a aktuální živá doprava

- a rovněž nelze aktualizovat jakékoliv mapové produkty

Aktivity se Vám prozatím budou ukládat do paměti přístroje jako doposud a na servery se synchronizují dodatečně, po opětovném spuštění služeb.

Nastalá situace nás samozřejmě velmi zajímá a vývoj budeme nadále sledovat a pevně věříme, že výpadek nebude mít dlouhého trvání. V případě jakýchkoliv dotazů se můžete obrátit na naše prodejce.

Garmin průběžně aktualizuje stav služeb na svých stránkách, v případě zájmu tedy doporučujeme tento odkaz: https://connect.garmin.com/status/

  • Aktualizace k 27/07: běží služby Dive, Golf a LiveTrack, registrace zařízení a segmenty. Přestože nejvyužívanější aplikace Garmin Connect je stále vypnutá, dle aktuálního stavu by nemělo dojít ke ztrátě dat z účtů.
  • Aktualizace k 28/07: zprovoznění sužby Garmin Express (přístroje lze registrovat a aktualizovat mapové produkty) 
Zveřejněno v kategorii Aktuality od

gpscentrum